onsdag 29 april 2009

Linslus igen

Inga besked ännu, det är knappt jag vågar lägga ifrån mig mobilen. För de skulle naturligtvis inte ringa igen om jag inte svarade :-) I dag har jag och Ella bakat kanelbullar till Ellas stora förtjusning. Jag kan också konstatera att jag är i tidningen igen, Aftonbladet har hittat till min blogg och hörde av sig och undrade om jag ville vara med i en artikel om livmodercancer. Inte för att jag ätit någon Östrogen utan bara för att de ville ha med någon med den sjukdomen. I går var vi på tjejkväll, jag och Emma, tittade på modevisning och provsmakade en massa gott. Skön att få göra något helt annat ibland. I dag har jag pratat med min sköterska och fått info om mitt byte från hår till peruk. Svårt att föreställa sig nu hur det kommer att kännas när håret försvinner? En tjusig peruk får jag på landstingets bekostnad, helt otroligt vad man får för sina skattepengar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar