fredag 8 maj 2009

Hårfager

Nu har jag varit och provat peruker och vinnaren ser ni till höger. Det blir lite dålig passform när jag har mitt vanliga hår kvar men Kenth tycker jag ser ut precis som vanligt. Är inte helt säker på att jag ska ta det som en komplimang... I onsdags var vi på cellgiftsinfo, inte fullt så mycket illamående som jag trodde blir det. Efter min nära förestående operation kommer jag att få 4 veckors återhämtning innan allt drar igång. Sen väntar 18 veckors cellgiftsbehandling och därefter utvärdering. Sen får man se. Varje dag är en gåva har någon sagt, jag börjar förstå vad som menas med det. Fortfarande inte ett ljud från Linköping så jag är inte mycket klokare vad gäller utbredning och prognos. Så det är bara att vänta som vanligt. I helgen bär det av till Stockholm med födelsedagsfirande och Gröna lundbesök. Under tiden får man vara lite avundsjuk på alla Centerpartister som är på kongress i Örebro, det blir inte alltid som man tänkt sig. Är otroligt tacksam för alla som hör av sig via blogg, E-post, telefon, presenter, blommor osv. Ni ska veta att det värmer oerhört att ni bryr er!


1 kommentar:

  1. Lotta S (Från Tenhult)8 maj 2009 kl. 11:09

    Jag tycker peruken klär dig riktigt bra Maria! :O) *Kram*

    SvaraRadera