lördag 18 juli 2009

Cravings

Lördag och sommar, då ska man naturligtvis sitta på KK och vänta på läkare och provsvar. Min port-a-cath varar igen så dat var bara att åka in och kontrollera så det bara satt i mjukdelarna och att ingen blodförgiftning var på gång. Är på KK flera gånger i veckan numera så man börjar känna igen personalen. Det värsta är dock att man läst ut alla skvallertidningar som, NU, Hänt, Se och Hör å allt vad de heter. Dessa tidningar man bara läser hos läkaren, naturligtvis :-)
Efter 3 dagar utan aptit så har kortisonbegäret satt in. Jag som aldrig äter pommes frites annars fick en otrolig craving på detta samt cheddarcheese dip. Smällde i mig allt på direkten på Mcdonalds på A6. "Tyvärr" så gör tidigare mag- och tarmoperationer att jag eg inte tål den typen av mat, jag blir magsjuk och mår illa. Detta kom naturligtvis som ett brev på posten när jag kom hem. Aldrig får man vara riktigt glad... Kenth och Ella är på hästtur med "husvagnen" så det är nästan semester hemma. Nu kan jag sova ikapp lite iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar