fredag 28 augusti 2009

Bakning som terapi

Idag går jag och väntar på ett röntgenresultat jag trol inte får förrän på måndag. Då går det åt en del terapi så idag har jag och Ella bakat i massor. Vi ska på kalas i helgen så det kommer att gå åt en del bakverk. Jag har också gjort halsbrytande övningar i plommonträdet. Jag gillar verkligen inte att stå på en stege men vi har massor av gula plommon i vårt stora träd som måste ner. Plockade ung en fjärdedel av trädet men det blev en del plommon iaf. I morgon bär det av till stockholm över helgen för mig och Ella, tonåringen vill hellre vara hemma. God mat och dryck med trevligt umgänge väntar.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det kan komma mycket gott ur bakterapi. Därför är denna metod inte att förakta.

    Likaså gäller för plommonen.

    Jag håller tummarna, även om det påverkar mitt bloggande, för att du ska få ett positivt besked om röntgen.

    Inger

    SvaraRadera
  2. Jag tror också på bakpterapi, mycket lugnande att bara stå i köket timmar i sträck ibland.

    SvaraRadera