lördag 21 februari 2009

Saablar vad mycket pengar

MG vill gärna låna massor av våra skattepengar för att hålla igång Saab. Naturligtvis lämnar dom en säkerhet som alla gör när de lånar pengar. I GMs fall är det själva bolaget Saab. Så om Saab går åt fanders och inte kan betala lånen så får bankerna Saab! Med sånt resonemang kan jag tänka mig en hel del jag vill låna till... Stefan Olsson förklarar bra turerna runt detta

En blogg jag läser emellanåt har tystnat! Gunilla Hjelm tar bloggpaus pga pressens påtryckningar. Tydligen är det jobbigt för vissa tidningar att fler än dem kan yttra sig och nå ut till många. Dåligt tycker jag, att blogga är ett bra sätt att nå ut till alla och yttrandefriheten råder...

I dag var jag i JP igen, ny profil Djursjukvård är på gång och nu gäller det att sjösätta detta så vi får elever som vill gå. Alla marknadsföringstips mottages tacksamt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar