fredag 11 december 2009

På väg tillbaka igen

Cellgiftsvecka är ingen kul vecka. Man mår illa, får ångest, blir otroligt trött, rastlös, svettas, frosssa, ja allt på en gång så då är det skönt att vara på väg tillbaka igen. Nu får jag paus till mellandagarna så lite julbord ska jag nog få i mig.

Mitt i allt elände så finns det en del ljusglimtar. Jag och Margot har varit på djursjukhuset och sett 4 små på ultraljudet så nu kan vi förbereda oss på tillökning. Dessutom kom blomsteraffären med en fantastisk vacker julbukett från mamma och pappa. Och som topping på allt detta lyckades min gulliga man både laga mat, dammsuga, diska, bädda och pussa på sin frun under en och samma kväll :-)

4 kommentarer:

  1. Hej igen Maria - får kanske säga ett "välkommen tillbaka till Din blogg" - ler.

    Usch, ja förstår det du skriver angående sjukhusvistelser av olika slag. Har upplevt det du skrev - i olika omgångar.
    När jag får behandlingar så är det illamåendet som gäller.

    Hoppas du får en så bra jul som det nu kan bli. Hälsa din fine make - att han är jättegullig som hjälper dig med allt.
    Och sköt om Er båda två och barnen.

    Kram, medsystern i cybern

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg du har :) Hoppas allt är bra med dig och att din helg blir bra gå gärna in på min blogg med och lämna en liten kommentar kram alexandra

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag läste att du inte lever längre :( Helt ofattbart! Du bloggade häromdagen :( RIP

    SvaraRadera
  4. Kära Maria och familjen
    Jag går in här just nu för att skriva till Dig.
    Och möts av ovanstående kommentar????
    Är det sant?
    Blir oerhört bestört och lessen i såfall.

    Snälla snälla, låt det inte vara sant.

    Kram, medsystern i cybervärlden som nyss hittat din blogg och uppskattat dig jättemycket.

    kram kram

    SvaraRadera