torsdag 17 september 2009

Hårresande upplevelse

Nu har jag överlevt Göteborg och Liseberg. Det var jättekul, fint väder och mycket folk. Ca 40.000 människor besökte liseberg denna helg. Vi har gjort massor av marknadsföring för naturbruksprogrammet och vår monter var välbesökt. Naturligtvis har vi åkt en del också. Mina kära kollegor lyckade lura upp mig i balder vilket var en hårresande upplevelse på mer än ett sätt. Jag har nu lärt mig att hår med frisyrgele inte först ska blötas i Flumriden för att därefter "fönas" i Balder. Eftersom detta var det första vi gjorde i söndags fick jag leva med denna vackra frisyr hela dagen. Vi vann en massa choklad också, alla utom Linda men hon hade säkjert mer pengar över än vi andra.
I måndags var det då dags för besöket på onkologen i Linköping som jag bävat så för. PR är en enormt trevlig läkarre som är pedagogisk när han förklarar provresultat och fortsatt behandling. Som det ser ut så vill de inte byta behandling ännu. Även om det inte blivit riktigt det resultat de hoppas på i sommar är det för tidigt för att utesluta dessa cellgifter då de har lång verkningstid. Så på tisdag är det slut på friden, då startar behandlingen igen. Så nu ligger jag i hemma denna vecka för att hinna med allt jag inte kommer att orka nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar