onsdag 21 oktober 2009

Ny behandling?

I dag var det dax för nästa cellgiftskur men icke sa nicke, igår ringde min Cytosköterska och sa att Linköing stoppat behandlingen. När jag låg inne akut för ett par veckor sen så gjordes en Datortomografi, eftersom de trodde på en fraktur i revbenen pga smärtan. Resultatet skickades till Linköping och i går hade de "cancerrond" och diskuterade mitt fall samt tittade på resultatet av Datortomografin. Resultatet blev att de slutade med cellgifterna och att en sköterska från Linköping ringde och gav mig en tid till min läkare där på måndag. Så då ska jag upp och få veta vad de hittat, något måste det vara eftersom de stoppat cellgifterna. Så nu får man gå med en klump i magen till måndag, det är jobbigt att inte veta. F*n vad jag hatar denna sjukdomen!

2 kommentarer:

  1. Hej Maria. Tänker på dig mycket och kommer gärna in och läser med jämna mellanrum. Önskar dig allt gott och skickar med lite extra kämpaglöd till kroppen din!! Kram från Kusin Annika.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det har gått bra för dig idag, och att beskedet inte var något negativt!

    SvaraRadera