söndag 25 oktober 2009

Söndagsmys

Nu när det pratas så mycket om fredagsmys vill jag göra lite reklam för söndagsmys. Det är en dag då man har hela dagen ledig och det känns inte som om man måste åstakomma något heller. I dag har jag suttit i läsfåtöljen framför brasan och handarbetat. Jag har lekt lite med Ella, bakat en äppelkaka och suttit framför datorn. Hur slappt som helst, en toppendag med familjen i mitt tycke. Det behöver inte vara så mycket som händer, bara trivas med familjen.

I går var vi på kalas, moster Anita fyllde 60. Så för första gången var jag på Mullsjö brukshundklubb utan hund och utan tävlingsnerver med för den delen. En massa god mat och trevligt sällskap men mina eländes cellgifter hade bestämt att jag skulle ha en tröttdag igår så jag var nog inte så kul sällskap. Tyvärr glömde jag mobilen så det blev inga kort. Det var synd för jag hade två vackra prinsessor med mig.

I morgon är det dax för Linköping. Jag och Kenth åker dit tillsammans och vi ska vara där kl 14. Är lite nervös för jag tycker jag har ont överallt just nu. Vet inte om det är biverkningar från cellgifterna eller något annat. Det är som att gå till tandläkaren, man måste gå dit men vill eg inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar