måndag 30 november 2009

Oväntat besök

I dag har jag tagit det lugnt och gått hemma med min smärta och vilat mesta tiden. Jag fick oväntat besök och ytterligare en blomma som visar att folk tänker på mig, det värmer.
Det har blivit några samtal med Linköping i dag så på onsdag ska jag dit och bli inlagd. De ska försöka hitta orsaken till min smärta. I morgon ringer smärtenheten på ryhov så får vi se om det blir ökad morfindos. Det är tur att det finns risifrutti och annan snabbmat till lilltjejen när inte mamma orkar med riktigt.
Har iaf kokat lite knäck idag som redan är välgömd för att räcka till jul. Sorry, Kenth, provsmakningen var idag enbart så den som inte var hemma får vara utan.
Min duktiga blivande florist har gjort två vackra kransar till huset, en till ytterdörren och en med ljus i att ha på bänken i köket. Jag är så stolt över hur duktig hon är och hur hon utvecklas i sitt hantverk. Det är bara det där med att komma upp på mornarna också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar